Handelsbetingelser
Handelsbetingelser
Du skal være fyldt 18 år for at handle på dinlikoer.dk
Priser
Alle nævnte priser er i danske kroner og inkl. 25% moms samt p.t. gældende afgifter.
Vi tager forbehold for udsolgte varer, tastefejl, prisændringer uden varsel, afgiftsændringer samt for udefra kommende pris- og valutaændringer.
Betalingsbetingelser
Din Likør modtager betaling med:
Paypal
Dankort/VISA-Dankort. - Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
American Express
Mastercard
Der tages ikke gebyr ved betaling på www.dinlikoer.dk
Sikkerhed ved betaling med kreditkort
Din Likør bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Ansvar
Din Likør er ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser fra vore transportører. Din Likør er underlagt de til enhver tid gældende love og regler om produktansvar i Danmark og EU.
Leveringsbetingelser
Varen leveres indenfor tre hverdage med mindre en senere leveringsdato aftales.
Returret
Såfremt du konstaterer mangler/beskadigelse af varerne, beder vi dig om at kontakte os med det samme.
Venligst kontakt os inden evt. varer returneres, idet vi henviser til Forbrugeraftaleloven, kapitel 3, §5, stk. 3 pkt. 4, hvoraf det fremgår, at fødevarer/drikkevarer ikke er omfattet af returret, hvorfor returnering uden forudgående aftale ikke er muligt.
Reklamationsret
Der ydes reklamationsret iht. til købeloven, hvilket betyder du har 2 års reklamationsret.
Det er dog en forudsætning, at disse fejl eller mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere inden rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder, anses reklamationen altid for værende rettidig.
Vi forbeholder os ret til at afhjælpe en mangel/erstatte med en ubeskadiget vare frem for at betale købssummen tilbage. Dvs. du får en ny vare fremsendt som erstatning for den, der reklameres over, såfremt din reklamation er berettiget. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.
Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:
Din Likør
Ringsbjergvej 12 B, 4682 Tureby
Telefon: +45 53306791
E-mail: kontakt@dinlikoer.dk
Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse eller faktura.
Persondatapolitik
Dine oplysninger om navn, adresse, telefonnummer osv. behandles fuldt fortroligt, og bruges til at ekspedere din bestilling. Oplysningerne bliver aldrig videregivet til tredjepart. Lovgivningskrav til erhvervsdrivendes regnskaber indebærer, at vi er nødt til at opbevare dine personoplysninger i fem år, hvorefter de slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Yderligere spørgsmål
Flere oplysninger om sikkerhed ved handel på internettet kan f.eks. findes på adressen forbrugersikkerhed.dk.
Handelsbetingelserne gælder for privatpersoner, der køber varer til levering i Danmark – dog ikke Grønland og Færøerne, medmindre andet er aftalt.
Vores registreringsdata er:
Adr.: Din Likør, Ringsbjergvej 12 B, 4682 Tureby
Tlf.: +45 53306791
Mail: kontakt@dinlikoer.dk
CVR-nr.: DK – 43184784